MÜÜGITINGIMUSED 

 

Veebipoe www.homebutiik.ee omanik on Palauma OÜ (registrikood: 16554485) aadressiga Kuninga 11, Pärnu.

 

Müügilepingu kehtivus, kauba- ja hinnainfo

Müügitingimused kehtivad Veebipoest kaupade ostmisel.

Veebipoes müüdavate toodete hinnad on märgitud toodete juurde. Hinnale lisandub tasu kauba kättetoimetamise ees. Kõik veebipoes müüdavate kaupade hinnad on eurodes.

Kauba kättetoimetamise tasu sõltub Ostja asukohast ning kättetoimetamise viisist. Kättetoimetamise tasu kuvatakse Ostjale tellimuse vormistamisel.

Teave kauba kohta on esitatud Veebipoes vahetult kauba juures.

Välismaiste tellimuste puhul palume kontakteeruda Veebipoega aadressil info@homebutiik.ee selgitamaks välja kauba kohaletoomise maksumus.

 

Tellimuse vormistamine

Kauba tellimiseks tuleb lisada soovitud tooted ostukorvi kasutades selleks “lisa korvi” nuppu. Seejärel saate klõpsata ostukorvi ikooni peal ja näha enda poolt valitud tooteid, saades veel muuta koguseid või neid kustutada. Tellimuse vormistamiseks tuleb täita nõutud andmeväljad (nimi, tel nr, kontaktaadress) ning valida sobiv toodete kohaletoimetamise viis, kas ise järele tulemine või sobiva pakiautomaadi teenus. Veebipood ei vastuta tellimuse täitmisel Ostja poolt antud ebakorrektsetest andmetest tingitud või mistahes sellest tulenevate tagajärgede eest.

Seejärel kuvatakse ekraanile tasu suurus, mille saab tasuda pangalingi kaudu või muu makselahenduse abil. Eesti pangamaksed: Swedbank, SEB, Luminor, LHV, Coop Pank. Valuutana aktsepteerib veebipood eurosid.

Makseid vahendab Maksekeskus AS. Tasumine toimub väljaspool Veebipoodi turvalises keskkonnas – pangalingiga tasumisel vastava panga turvalises keskkonnas ja krediitkaardiga tasumisel Maksekeskus AS turvalises keskkonnas. Müüjal puudub ligipääs kliendi panga ja krediitkaardi andmetele. Leping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest Veebipoe arvelduskontole.

Veebipoe omanik on isikuandmete vastutav töötleja ning edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja Maksekeskus AS-le.

Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida seoses kauba lõppemisega või muul põhjusel, teavitatakse sellest Ostjat esimesel võimalusel ning tagastatakse tasutud raha (sh kauba kättetoimetamise kulud) viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul teate saatmisest.

 

Kohaletoimetamine

Pärast müügilepingu jõustumist (see tähendab Ostja poolt arve tasumist) komplekteeritakse tellimus ning antakse selle kohaletoimetamiseks üle oma logistikapartnerile. Kauba kättesaamiseks on ostjal järgnevad valikud: Itella Smartpost, Omniva, Dpd.

Valides kaubale ise järeletulemine, saab Ostja kaubale järele tulla aadressil Kuninga 11, Pärnu. Antud varianti kasutades, tuleb oodata enda e-mailile või telefonile teadet, millal saab tellimusele järele tulla.

Kaupu saadetakse vastavalt kokkuleppele Euroopa piires.

Kauba saatmiskulud kannab Ostja ning vastav hinnainfo on kuvatud saatmisviisi juures.

Eestisisesed saadetised jõuavad üldjuhul ostja määratud sihtpunkti 3-7 tööpäeva jooksul alates müügilepingu jõustumist. Kehtib kaupadele, mis on hetkel kohe olemas, vastav märgistus on toodetel juures.

Erandlikel juhtumitel on õigus kaup kohale toimetada kuni 150 kalendripäeva jooksul, seda tellitavate toodete puhul, millel on brändi poolt ette antud pikem tarneaeg. Euroopa siseste tarneaegade osas kontakteeruda Veebipoega info@homebutiik.ee.

Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida, seoses kauba lõppemisega või muul põhjusel, teavitatakse sellest ostjat esimesel võimalusel ja tagastatakse raha täies ulatuses kolme tööpäeva jooksul.

 

Taganemisõigus

Pärast tellimuse kättesaamist on Ostjal õigus e-poes sõlmitud lepingust taganeda 14 päeva jooksul [olenevalt toodetest ei pruugi Ostjal taganemise õigust olla, vastavad tooted ja teenused tuleb sellisel juhul loetleda ning need peavad vastama võlaõigusseaduse § 53 lg-s 4 loetletud tingimustele]. Taganemisõigus ei kohaldu, kui Ostjaks on juriidiline isik.


14-päevase tagastamisõiguse kasutamiseks ei tohi tellitud kaupa kasutada muul viisil kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks viisil nagu see on lubatud kauba testimiseks füüsilises poes. Tagastatav kaup peab olema kasutamata, kahjustamata ja originaalpakendis.

Kui kaupa on kasutatud muuks otstarbeks kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks või sellel on kasutamise või kulumise märke, on Veebipoel õigus alandada tagastatavat tasu vastavalt kauba väärtuse vähenemisele.


Kauba tagastamiseks tuleb saata
vabas vormis avaldus Veebipoe e-posti aadressile info@homebutiik.ee 14 päeva jooksul alates kauba kätte saamisest. Tagastamisavaldus peab sisaldama Ostja nime, toote nime ning tellimuse numbrit. Veebipood vastab avaldusele ja leitakse lahendus kolme tööpäeva jooksul.


Kauba tagastamise kulud kannab
Ostja, välja arvatud juhul, kui tagastamise põhjus on kauba mittevastavus tellitule või kui tegemist on praakkaubaga.


Ostja peab kauba tagastama avalduse esitamisele järgneva 14 päeva jooksul või esitama tõendi, et ta on eelnimetatud perioodi jooksul kauba üle andnud kauba vedajale.


Veebipood tagastab tagastatava kauba kättesaamisel
Ostjale viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel arvates taganemisavalduse saamisest, kõik Ostjalt lepingu alusel saadud tasud.

Veebipood võib keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni on lepingu esemeks oleva asja tagasi saanud või kuni ostja on esitanud tõendid, et on asja tagasi saatnud, sõltuvalt sellest, kumb toimub varem.

Kui ostja on sõnaselgelt valinud Veebipoe pakutud kõige odavamast tavapärasest asja kättetoimetamise viisist erineva kättetoimetamise viisi, ei pea Veebipood tarbijale tagastama kulu, mis ületab tavapärase kättetoimetamise viisiga seotud kulu.

Veebipoel on õigus taganeda müügitehingust ning nõuda ostjalt tagasi kaup, kui kauba hind veebipoes on eksituse tõttu märgitud oluliselt alla kauba turuhinna.

 

Pretensiooni esitamise õigus

Veebipood vastutab Ostjale müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduse eest, mis oli olemas juba asja üleandmise hetkel ning mis ilmneb kuni kahe aasta jooksul, alates kauba üleandmisest Ostjale. Sellest esimese kuue kuu jooksul asja üleandmisest Ostjale eeldatakse, et puudus oli olemas juba asja üleandmise ajal. Vastava eelduse ümberlükkamine on Veebipoe kohustus.

Ostjal on õigus pretensioonide ilmnemisel pöörduda hiljemalt kahe kuu jooksul Veebipoe poole, saates e-kirja aadressile info@homebutiik.ee ning esitama järgmise informatsiooni: nimi, kontaktandmed ja toote puudus (defekti kirjeldus, võimalusel fotod, kas defekt oli paki kättesaamisel või tekkis kasutamisel).

Veebipood vastab Ostja esitatud kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 15 päeva jooksul.

Veebipood ei vastuta:

1. Ostja süül või hoolimatusel tekkinud toote kahjustamise eest;

2. Defekti eest, mis on tekkinud toote mittesihipärase kasutamise tagajärjel;

3. Toote loomuliku füüsilise kulumise eest tavapärase kasutamise korral.

Kui Veebipoest ostetud kaubal on puudused, mille eest Veebipood vastutab, parandab või asendab Veebipood puudusega kauba. Kui kaupa ei ole võimalik parandada ega asendada, tagastab Veebipood Ostjale kõik müügilepinguga kaasnenud tasud.

Kui Ostja soovib toote tagastada kauba mitte meeldimise korral, tasub postikulu klient.